هدى قطان تدخل إلى عالم العناية بالبشرة وتطلق مستحضرات جديدة!

هدى قطان خبيرة التجميل تدخل إلى عالم العناية بالبشرة

قررت خبيرة التجميل الشهيرة هدى قطان الدخول إلى عالم العناية بالبشرة خلال شهر فبراير 2020، فقامت بإطلاق أول علامة تجارية متخصصة بالبشرة وسمتها wishful. وستكون المنتجات في الأسواق إبتداءً من 16 فبراير.

 

 
 
 
View this post on Instagram

repost @huda @wishfulskin can’t believe we officially launch in a few days! It was a dream for us to create skincare, and to be honest so many people told us that skincare is almost impossible for makeup brands to do properly, and I agree. That’s why we wanted to do something totally different from @hudabeauty and almost kind of the opposite! We wanted @wishfulskin to be raw & bare! I’m not saying we’ve nailed it, but we have set the intention to be real about skincare, from the products to the campaigns to social, because that’s what we need right now. That’s what I needed as a kid (something I want to change for my daughter) and I’m hoping somehow we can make a difference with @wishfulskin @wishfulskin launching February 16 globally

A post shared by HUDA KATTAN (@hudabeauty) on

قامت هدى على مدار العشر سنوات الماضية بالتواصل مع خبراء عالميين في مجال العناية بالبشرة وإختبرت مجموعة من أحدث التقنيات وتعاونت مع شركات رائدة في مجال بحثها عن أفضل الحلول للعناية بالبشرة.


وذلك بالإضافة إلى التجارب التي أجرتها على مدار 17 عاماً، وتقنيات تطبيق المنتج على البشرة، توصلت أخيراً إلى أن wishful تستخدم مزيجاً من المكونات الطبيعية والمحاليل الكميائية اللطيفة والفعالة لتحسين مظهر البشرة بشكل فوري ونتائج مبهرة.

 

فهل ستنجح مستحضراتها للعناية بالبشرة مثلما نجحت مستحضراتها الخاصة بالمكياج؟

 

إقرئي أيضاً:

الإنتحار جمع بينها وبين محبّيها... ما لانعرفه عن الأسطورة داليدا

scroll load icon